יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

המלצת קריאה - עלייתו של מספר תשע

יש לי וידוי! לפעמים אני קונה ספרים ולא קוראת אותם באופן מיידי. אני משכיבה אותם על המדף ונזכרת בהם אחרי שנה-שנתיים. ככה קרה לי עם "אני מספר ארבע" - קניתי אותו במחשבה שכדאי לקרוא את הספר לפני שאני רואה את הסרט, ושכחתי אותו על המדף במשך שנה+. אבל (!) לא נטשתי אותו לגסוס לנצח! בתחילת הקיץ בחרתי אותו לאחד משלושת הספרים שלקחתי לטיסה (וזה, רבותי, כבוד גדול). ושמעו - הוא לא אכזב לרגע.


מהי הכריכה האהובה עליכם?


הספר (והסדרה "בני לוריאן") מספר על תשעה חייזרים שנשלחו לכדור הארץ לאחר שגזע אחר של חייזרים ("המוגדוריאנים") תקף את הכוכב שלהם, במטרה לנצח אותם  ולחזור לכוכב שלהם. אה, ויש את הקטע המגניב שהם ממוספרים, וכל עוד הם לא נפגשים אחד עם השני אפשר להרוג אותם רק לפי הסדר. ויש עוד קטע שהם יכולים לפתח יכולות אדירות כמו בלתי נראות, ראייה בחושך וכו'.
אם לא הבנתם עד עכשיו שאתם חייבים לקרוא את הסדרה הזאת, אז תאלצו לסמוך עלי. אלה בדיוק סוג הספרים שכשאתה קורא - הכל עובר לך כסרט מול העיניים. יש המון אקשן, דמויות מעניינות, רגשות של המספר - וכל ספר משובח יותר מקודמו בסדרה (ככל שהסדרה מתקדמת, יש יותר נקודות מבט שונות של דמויות חדשות ומעניינות!).

תוסיפו אותו עכשיו לרשימת הקריאה שלכם! רק קחו בחשבון שתאלצו לחכות בקוצר רוח לספר הבא:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה